Τετάρτη 27 Ιουνίου 2012

Όπως τα φύλλα το φθινόπωρο ...............

Γεια σας   με λένε Βακχο. Ένα φιλαράκι μου παραχώρησε εδώ το blog tou .Στο οποίο θα μιλήσουμε για ένα κομμάτι του συνόλου τον προβλημάτων που έχει ο κάθε Άνθρωπος και κυρίως για την ψυχική υγεία


Δεν έχω πολύ χρόνο γιατί είμαι και εγώ ψυχικά ασθενείς. Θέλω όμως τώρα να μοιραστώ με όλους εσάς την καθημερινότητα μου. Πιστεύω πως θα κερδίσετε κάποια πράγματα. Και το ίδιο περιμένω με χαρά να κάνετε και εσείς μέσα από τα σχόλια. Αρχίζω απο σήμερα Τετάρτη 27 Ιουνίου γράψτε το κάπου. Έχει σημασία......    Να ξέρετε αδέλφια μου και αδελφές μου η οικονομική κρίση έχει επιδεινώσει πάρα πολύ άσχημα τα πράγματα σε εμάς τους απλούς πολίτες. 3500 αυτοκτονιες είναι ένα αριθμός που δεν μπορείς να τον χωνέψεις.....Ηρεμία παιδιά...........θελουμε όσοι έχετε κάποιο θέμα να το συζητάτε με όποιον πιστεύετε οτι θα σας ακουσει σοβαρά. Μην κρατάτε μέσα σας τίποτα!

Καλή αρχή εδώ θα είμαστε και θα τα συζητάμε , Ο Θεος να σας εχει όλους καλά!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου